Videós reklámok özöne ömlik hamarosan a felhasználókra
A Threadsre sem ússza meg a videós reklámokat, hamarosan már ezekkel is találkozhat majd a posztok pörgetése közben.
A Threadsre sem ússza meg a videós reklámokat, hamarosan már ezekkel is találkozhat majd a posztok pörgetése közben.
Egy rövid, szűk réteget érintő tesztidőszakot követően megkezdi a hirdetések széleskörű bevezetését a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is.
Elkezdik tesztelni a reklámok megjelenítését a Threads felületén is, így nagyjából másfél év után véget érhet a platform reklámmentes létezése.
Tényellenőrzők helyett a felhasználók korrigálhatják a jövőben a Meta platformjain megjelenő tartalmakat. A módszer már eléggé ismerős lehet egy másik közösségi oldalról.
Fontos mérföldkövet ért el a Threads, a jelek szerint a Meta platformján is sokan jelennek meg az X-ről történő menekülés közepette.
A platformot bírálva búcsúzott a korábbi Twittertől Stephen King amerikai író, aki azt is elárulta, a jövőben hol osztja majd meg a gondolatait.
Néhány hónapon belül vége a hirdetésmentes Threadsnek, állítja egy új jelentés.
A Threads kódjában már vannak hirdetésekre utaló nyomok, noha a Meta állítja: egyelőre nem tesztelik a reklámok megjelenítését a platformon. Az viszont biztos, hogy ez nem marad örökké így.
Immáron szinte bárki aktiválhatja a decentralizációt a Threads közösségi oldalon, így akár Mastodonon és más platformokon is láthatók lehetnek a bejegyzések.
Jó vásárt csinált a Meta az Instagrammal, és a Threads is szépen halad előre. Már korábban is megvolt a kapcsolat a két szolgáltatás között, most még szorosabbra fűzné a tulajdonosuk.
Új funkciót vezet be két platformján is a Meta, melynek segítségével a felhasználó maga dönthet arról, kér-e politikai tartalmú ajánlásokat.
Egy konferencián derült ki néhány részlet arról, hogyan fog működni a Threads decentralizált funkciója – mellyel más platformok irányába is nyithat a Meta közösségi oldala.
A Meta ugyan nem közölte, hogy mennyi pénzt veszített azzal, hogy kedden számos szolgáltatása elérhetetlen volt, ám a szakemberek szerint különösebben nem érzi meg a cég pénztárcája ezt.
Nagyjából egy órányi leállás után úgy tűnik, újból használhatók a Meta közösségi felületei – ám ehhez újból be kell jelentkezni.
A tűzijáték még hátravan: ugyan a Threads már a világ legtöbb részén elindult és használható, egy lényegi funkciója még fejlesztés alatt áll: ez a decentralizáltság. A jelek szerint már ezen is dolgoznak a Meta szakemberei.
Csütörtök délben hivatalosan is elrajtolt a Threads, a Facebookot és Instagramot is kiadó Meta legújabb, Twitter-riválisnak szánt közösségi oldala.
Visszaszámláló jelent meg a Threads oldalán, mely csak azok számára látható, akik eddig nem használhatták a platformot – ez minden bizonnyal már az uniós indulás időpontját jelzi.
Egyelőre nem tudta legyűrni a Twittert a felhasználók számában a Threads, sőt, az aktív felhasználók száma a kezdeti lelkesedés után jelentősen mérséklődött.
Adam Moseri, az Instagram vezetője beszélt az új platformról, például arról, hogy mennyi időbe telt a Threads fejlesztése, amiből az is kiderül, hogy mikor láthatták úgy a Metánál, hogy ideje belekezdeni egy Twitter-rivális megalkotásába.
A heti aktív felhasználók számát tekintve már közelít a Twitterhez a Threads, mely a letöltések viszonylatában is igen komoly eredményeket tud felmutatni.